Groot nieuws over toekomst KorfbalFit

Aan het begin van de coronatijd, maart 2020, zijn de eerste stappen gezet voor het KorfbalFit-platform. Een platform met specifieke oefeningen om je als korfballer te ontwikkelen in onder andere conditie, uithoudingvermogen en sprongkracht. Met behulp van instructievideo’s en trainingsschema’s zijn er de afgelopen 2,5 jaar meer dan 100 mensen actief bezig geweest met de korfbalspecifieke oefeningen. Maar er is nieuws! KorfbalFit gaat over naar een nieuw platform: Especial Sport. Met Especial Sport willen we onze doelgroep verbreden naar veel verschillende sporten, niet alleen voor korfbal.

Wat gebeurt er nu met KorfbalFit?

KorfbalFit stopt uiteraard NIET! Vanaf nu zullen wij ons focussen op het organiseren van evenementen (denk aan: de Zomerdagen & Winterdagen) en clinics (denk aan: thematrainingen op verenigingen). Dit wordt de komende dagen verder toegelicht. De communicatiekanalen worden gebruikt voor leuke tips & tricks voor spelers en trainers. Het platform verdwijnt op de website en alle bestaande leden hebben inmiddels een informatiemail gekregen over de overgang van het KorfbalFit-platform naar Especial Sport.

Wat kan ik van Especial Sport verwachten?

Especial Sport biedt trainings-, fitness- en voedingsschema’s specifiek voor jouw sport waarbij je begeleiding krijgt van een expert in deze sport. Met de nieuwe Especial Sport app ga je werken aan jouw lifestyle (training, fitness en voeding) in combinatie met de sport die jij beoefend waarbij jouw doelen altijd centraal staan. Werk je in het zweet met (sportspecifieke) workouts, volg een voedingsschema’s voor jouw doel, gebruik de voortgangsregistratie tool om je voortgang te meten en plan jouw wekelijkse sportroutine in de activiteitenkalender. Ga zelfstandig aan de slag of laat de expert van jouw sport je hierbij begeleiden, de keuze is aan jou.

Wanneer kan ik aan de slag?

Op dit moment zijn we bezig met de testperiode van Especial Sport. Wil jij als eerste de app en alle functies testen? Klik dan op deze link en meld je aan. Was jij al lid van ons platform op KorfbalFit.com? Dan heb je in een mailtje een kortingscode ontvangen waarmee je gratis mee kan doen met de testperiode.

Zelf ideeën of op zoek naar een samenwerking? Ga dan naar de contactpagina.