Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze website of over onze dienstverlening? Lees hieronder de veelgestelde vragen. Kan je iets niet vinden? Neem contact met ons op via Whatsapp, de chat of via de contactpagina op de homepagina.

Algemeen

KorfbalFit organiseert activiteiten en is in te huren voor clinics. Lees hier meer over de achtergrond van KorfbalFit.

Ja, we hebben jarenlang ervaring met het geven van clinics aan onder andere verenigingen, scholen en BSO’s. We bespreken vooraf met de opdrachtgever wat de doelen zijn van de clinic. Meer informatie over een korfbalclinic lees je hier.

Voorheen hadden we een platform op deze website. We zijn overgestapt naar Especial Sport, een nieuw concept, om nog specifieker aan de slag te gaan met jouw doelen. Neem een kijkje!

Clinics en andere activiteiten

KorfbalFit is in te huren voor clinics, bijvoorbeeld bij u op de vereniging, school of BSO. Daarnaast organiseert KorfbalFit jaarlijks de KorfbalFit Zomer- en Winterdagen. Wilt u ook een clinic van KorfbalFit bij uw vereniging? Ga naar de activiteiten pagina voor meer informatie.

Ja, dat is mogelijk! Ga naar deze pagina voor meer informatie. U kunt daar ook vrijblijvend het aanvraagformulier invullen.

De inschrijving voor de zomerdagen kan via deze pagina. De inschrijving voor de winterdagen kan hier.

Als de inschrijvingen gesloten zijn betekent dit dat er geen plaats meer is of dat de inschrijving nog niet geopend is. Wilt u op de hoogte blijven van wanneer de inschrijvingen weer mogelijk zijn? Houd dan onze social media kanalen in de gaten.

Informatie Zomer- en Winterdagen

Vanaf 9:30 uur gaan de deuren open. Bij binnenkomst meld je je aan en krijg je een tof KorfbalFit shirt. Om 10:00 uur starten we met een warming up de dag. Tussen de oefeningen door hebben we meerdere kleine pauzes met groente, fruit en ranja en om 12:00 gaan we gezamenlijk lunchen. Na de lunch gaan we aan de slag met specifieke thema’s. Rond 15:00 sluiten we dag gezamenlijk af en maken we een leuke groepsfoto.

In ieder geval je sportoutfit, je goede humor en je sportiviteit! Daarnaast raden we je aan om geen waardevolle spullen mee te nemen. Het meenemen hiervan is op eigen risico. KorfbalFit is op geen enkele wijze aansprakelijk voor diefstal of beschadiging van jouw eigendommen.

Een korfbalshirt is niet nodig, die krijg je van ons.

Ja, de lunch is inbegrepen. Speciale dieetwensen of allergieën kunnen doorgegeven worden via het contactformulier.

Ouders zijn toegestaan, wees welkom om te komen kijken. Voor de ouders is de kantine (beperkt) geopend voor koffie/thee.

Ja, het KorfbalFit shirt is helemaal van jou!

Tijdens de dagen worden er foto’s gemaakt voor onze social media kanalen (Instagram, Facebook). Deelnemers die niet op de foto mogen, kunnen contact opnemen.

Betaling

KorfbalFit maakt gebruik van een van de grootste betaal provider van Nederland (Mollie) deze staat garant voor veilige betalingen. Er wordt gebruik gemaakt van geavanceerde encryptie methoden (SSL) om je betaling en gegevens veilig te houden. Korfbalfit.com respecteert de privacy van alle gebruikers van de website en garandeert dat de gegevens die je op onze website opgeeft met vertrouwen worden behandeld. Wij gebruiken je informatie enkel om je bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. KorfbalFit zal nooit persoonlijke informatie van haar klanten aan derden verstrekken.

Mocht je bestelling wel gelukt zijn, maar je hebt geen bevestigingsmail gehad, check dan als eerst of hij niet in je ongewenste post of spam zit. Mocht de email zich daar als nog niet bevinden, neem dan graag contact met ons op via WhatsApp of het contactformulier.