Tweede dag maakt KorfbalFit Zomerdagen compleet

Een zonnetje, velden gevuld met korfbal- en fit-opdrachten en heel veel enthousiaste kinderen. Afgelopen woensdag was de tweede en laatste dag van de KorfbalFit Zomerdagen. Dit keer was ONDO uit ‘s-Gravenzande de locatie en het thema: individuele ontwikkeling.

32 kinderen van zes verschillende verenigingen zijn in de ochtend bezig geweest met specifieke thema’s, zoals: schottechniek – het verbeteren van de techniek door de schoten te filmen en dit aan de kinderen te laten zien en kort te bespreken, challenges op de Schutterskorf en een fit-mix met verschillende aspecten van sprongkracht tot coƶrdinatie.

‘s Middags hebben de oudere kinderen het KorfbalFit-parcours afgelegd en zijn jongere kinderen vermaakt met verschillende challenges en spelletjes. De dag is geĆ«indigd met korte wedstrijdjes tegen elkaar en de trainers.

De twee dagen zitten erop. Wij willen iedereen enorm bedanken voor zijn/haar enthousiasme, inzet en het plezier! De foto’s volgen binnenkort op onze social-media kanalen.

Op naar meer!