Luna profiteert van handjes-bal

Naast de reguliere trainingen en oefenwedstrijdjes traint de 9-jarige Luna Kester uit De Lier ook regelmatig voor zichzelf. ‘Om later in het eerste te spelen’, geeft ze zelf als duidelijk antwoord waarom ze zo fanatiek is. Met behulp van de Muta-handjesbal kan ze naast scoren ook haar techniek verbeteren.

‘Ik ben er bijna elke dag mee bezig omdat ik beter worden wil in korfbal. Het is leuk om met vriendjes en vriendinnetjes te spelen’, begint de speelster van Valto E1. Ze vervolgt: ‘Scoren vanuit verschillende hoeken vind ik leuk, maar de laatste tijd probeer ik ook van verder weg te schieten.’ De bal die ze hierbij gebruikt is de Muta-handjesbal. De bal is voorzien van graphics op de bal om plaatsing van de handen nog beter en eenvoudiger aan te leren.

De Muta-handjesbal gebruikt ze ook als ze voor zichzelf extra gaat trainen: ‘In de tuin of op het korfbalveld met mijn teamgenootjes. Lekker veel scoren en plezier maken!’ Zoals gezegd hoopt Luna ooit in het eerste te spelen, waar nu al haar korfbalidolen spelen. ‘Ik weet dat ik nog heel hard moet trainen. Met de hulp van mijn trainers en de energie die ik heb ga ik er alles aan doen om dat te bereiken. Nu spelen we veel oefenwedstrijden en daar kijk ik aan het begin van de week al naar uit.’

Koop je Muta-handjesbal