KorfbalFit clinics

Net even wat anders dan een ‘normale’ training of les en op elk niveau! Een training of Hoofdklasse-niveau of een kennismakingsles korfbal op een school of BSO? Het behoort tot de mogelijkheden die wij aanbieden. Wat is er mogelijk?

Verenigingen

We willen betere korfballers worden! We willen (meer) plezier op de training! Dit zijn vaak signalen die terugkomen als we aan de spelers vragen wat ze willen. Onder leiding van onze ervaren trainers bieden wij verschillende (thema)trainingen aan om het (spel)plezier te verhogen en specifieke vaardigheden te verbeteren, denk aan: het beter leren (voor)verdedigen, aanvallend leren vrijspelen en samenwerking/teambuilding oefeningen. Ideaal voor een jubileum, activiteit of als thematraining.

Scholen en BSO

Korfbal is dé unieke sport waarin jongens en meisjes samenspelen! Veel verenigingen lopen tegen een bekend probleem aan: er zijn geen mensen uit de club die lessen kunnen geven bij scholen of BSO’s in de buurt om nieuwe leden te werven. KorfbalFit kan uw vereniging helpen en heeft ervaren trainers om de lessen te verzorgen. Tijdens de kennismakingslessen maken de kinderen op een speelse manier kennis met onze mooie sport. Plezier & succesbeleving staan voorop! Na deze lessen krijgen de kinderen/ouders, eventueel in samenwerking met ons, een spetterende informatieflyer mee van uw korfbalvereniging en kunnen de kinderen zich aanmelden voor een proefles.

Enthousiast geworden? Neem dan hier contact met ons op.