Een nieuwe korf bij de Zomerdagen!

Op een leuke en leerzame manier je schottechniek en afrondingspercentage verbeteren? Dan zit je dinsdag 20 juli en woensdag 21 juli bij de KorfbalFit Zomerdagen helemaal goed. De nieuwe unieke Schutterskorf is namelijk ook aanwezig!

De Schutterskorf kan je helpen je schot te verbeteren, maar daar moet je natuurlijk nog wel wat voor doen! Daarom hebben we wat uitdagende oefeningen en challenges voor je bedacht tijdens de Zomerdagen bij Valto  & ONDO. De diameter van de Schutterskorf is 33 centimeter. Dat is 17,5% kleiner dan de reguliere wedstrijdkorf. De Schutterskorf is verder gelijkwaardig aan de wedstrijdkorf. Hetzelfde materiaal en hij past op dezelfde korfbalpalen. Ga jij de uitdaging aan?!

Aanmelden & meer informatie over de Zomerdagen lees je hier!