Stel uw pakket samen

• Kies hier welk lidmaatschap u wilt aanschaffen, voor welke duur en voor hoeveel spelers. Elke speler met een lidmaatschap krijgt toegang tot alle lidmaatschap voordelen. Schaft u 20 of meer lidmaatschappen aan? Uw leden krijgen dan toegang tot een specifieke team/vereniging pagina waar wij (desgewenst) specifieke schema's maken voor uw verenging/team(s).

• 6.75 €
    • 17.55 €
    • 29.7 €
    • 11.25 €
    • 29.7 €
    • 51.3 €

Neem verschillende lifestyle opties af voor uw spelers en krijg een goed beeld over hoe spelers er voorstaan in voeding en andere belangrijke elementen om goed te kunnen presteren. Geef uw spelers het idee hoe ze ervoor staan en waar ze nog stappen kunnen zetten in hun lifestyle.

• 7.5 €
    • 15 €
    • 16.85 €

Binnenkort kunt u hier 'De wellness meter' voor uw vereniging aanschaffen. Meer informatie volgt binnenkort.

Beschrijving

Stel hier uw eigen pakket samen
KorfbalFit kan uw vereniging op verschillende manieren van dienst zijn.
Omdat u hier zelf een pakket kan samenstellen betaalt u nooit voor diensten die u eigenlijk helemaal niet gaat gebruiken.

Bestel direct
Bent u al zeker van de bestelling? U kunt dan direct betalen en wij gaan dan voor u aan de slag om het te realiseren.

Of spreek uw wensen door
Bent u nog niet helemaal zeker van de bestelling? Leg snel en makkelijk contact via de chat of WhatsApp recht onderin het scherm en wij helpen u graag verder.