Fit-Points en Fit-Credits

Verzamel Fit-Points en Fit-Credits!

Op KorfbalFit scoor je Fit-Points en verzamel je Fit-Credits. Maar wat is eigenlijk het verschil en wat kan je ermee doen?

gamipress-icon-muscle

Fit-Points

Fit-Points geven jouw sportieve voortgang aan op KorfbalFit. Meer Fit-Points betekent een hogere plek op jouw leaderboards.

Voltooi trainingen
Bij elke voltooide training scoor je 10 Fit-Points met een maximum van 3 trainingen per week.

Voltooi een trainingsschema
Bij het afronden van het hele schema scoor je 50 Fit-Points met een maximum van 1 schema per maand.

Bekijk een video op het videoplatform
Voor elke bekeken video op het platform scoor je 1 Fit-Point met een maximum van 3 video’s per dag.

Activeer het Lifestyle dashboard
Verschaf toegang tot het Lifestyle platform en ontvang 50 Fit-Points voor een goede start!

Vraag een Lifestyle schema aan
Bij elk Lifestyle schema wat jij aanvraagt scoor je 50-Fit Points.

Vul de wellness meter in (Coming soon)
Elke keer als jij de wellness meter invult scoor je 5 Fit-Points met een maximum van 6 keer per week.

Fit-Credits

gamipress-icon-coin-filled

Fit-Credits spaar je op allerlei verschillende manieren. Middels deze Fit-Credits verkrijg je korting op bijvoorbeeld een nieuw lidmaatschap.

Registreren op KorfbalFit
Bij registratie van je account ontvang je direct 10 Fit-Credits, zonder dat je daar verder iets voor hoeft te doen.

Inloggen op KorfbalFit
Bij elk website bezoek ontvang je 1 Fit-Credit met een maximum van 1 bezoek per dag.

Behaal het volgende niveau
Elke keer als je een niveau stijgt ontvang je 10 Fit-Credits. Lees hier meer over de verschillende niveau’s.

Koppel je vereniging
Sluit je aan bij je vereniging en ontvang 50 Fit-Credits. Wie van jouw vereniging is al actief of KorfbalFit?

Vul je profiel aan
Maak je profiel compleet en ontvang 20 Fit-Credits.

Upload een profielfoto
Werk je profielfoto bij en ontvang de eerste keer 20 Fit-Credits.

Behaal een badge
Bij elke behaalde badge ontvang jij 10 Fit-Credits. Lees hier meer over badges.